İçeriğe geç Altbilgiye geç

ORTOPEDİK REHABİLİTASYON

Ortopedik rehabilitasyon, amacı kas-iskelet sistemi kısıtlamalarını düzeltmek ve travma veya ameliyattan kaynaklanan ağrıyı hafifleten iyileşmeye yönelik terapötik bir yaklaşımdır.

Ortopedik rehabilitasyon sırasında terapistiniz durumunuzu, sınırlamalarınızı, semptomlarınızı, ağrı düzeyinizi ve cerrahi sonrası ise sevk eden doktorunuzun tavsiyelerini değerlendirir. Birlikte rehabilitasyon için kişisel hedefleri tartışacak ve kişiselleştirilmiş bir tedavi programı tasarlayacaksınız. Terapistiniz, ilerlemenizi takip etmek için hareket açıklığı, güç ve ağrı seviyeleri gibi objektif ölçümler kullanır.

Ortopedik Rehabilitasyon Kimler İçin Yapılabilir :

Curabitur pellentesque odio magna, id malesuada arcu sodales ut. Sed sed quam ut ex bibendum commodo id id magna. Aliquam sed ligula sed ante blandit volutp

– Aşil tendon problemleri, Ayak bileği kırıkları ve burkulmalar gibi ayak bileği yaralanmaları için ayak bileği rehabilitasyonu vb.

– Omurga kırıkları, Fıtık cerrahisi, Omurga rehabilitasyonları vb.

– Kalça kırığı ve Labrum yırtıkları gibi yaralanmalar için kalça rehabilitasyonu vb.

– Total kalça protezi veya kalça yüzey yenilemesinden sonra kalça protezi rehabilitasyonu vb.

– ACL (ön çapraz bağ) yırtılması gibi yaralanmalar için diz rehabilitasyonu

– Kısmi veya tam diz protezi sonrası diz protezi rehabilitasyonu vb.

– SLAP, Bankart Lezyonu , Omuz ağrısı ve Rotator manşet yırtığı gibi yaralanmalar için omuz rehabilitasyonu vb.

– Karpal tünel sendromu gibi durumlar için bilek rehabilitasyonu vb.

Ortopedik Rehabilitasyon Kimler İçin Yapılabilir :

Ne bekleyeceğinizi bilmek, başarılı bir rehabilitasyon için planlamayı ve uygulamayı kolaylaştırır. Rehabilitasyon programınız boyunca, terapistiniz ilerlemenizi değerlendirecek ve gerekli değişiklikleri önerecektir. Rehabilitasyon hedeflerinize ulaştığınızda, terapistiniz sizi programdan mezun edebilir :).  Ayrılmadan önce terapistiniz size evde kullanabileceğiniz kendi kendini yönetme stratejilerini öğretecektir.

Çağlayan Mahallesi 2047.Sokak No:4/a
07230 Muratpaşa/Antalya

Mail Bülteni

PiSoft © Galen Fizyo Center. Tüm Hakları Saklıdır.